okej, detta hände mig!

Jag kör hem från donken när jag ska ut på motorvägen är det ett cp som mejar mig! Det regnar ute! Så det är halt och människan ville inte släppa in mig så jag var tvungen att tvärrnita!
Jag tutar samtidigt för att cp:T ska fatta att han gjort fel.
Sedan kör han i 70 på 90 vägen så jag kör om då tittar han på mig och självklart langar jag fingret till cp:T.
Efter det jagar människan mig!!! Jag kör i 140 för att bli av med han men hela tiden hänger han efter mig jag börjar fundera på hur jag ska bli av med han såå kommer jag på det jag blinkar till centrum och svänger av i sista stund. det hjälpte..
Jag var faan rädd :P Kan ju säga tack till polisen för att ni inte var på tyresövägen idag ;)

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0