Pelle kan han.

Det är reklam för pensionen på TV.
Samuel fröler gör reklamen. (skärgårdsdocktorn)
Jag frågar:  Hur gammal e han?
Pelle: 52!
pelle igen: Eller asså jag har ju ingen anning men kanske.
Jag ba: ofta du bara säger 52 sedan jag har ingen anning, då säger man ju runt 50.
Pelle:  sök på honom då.

JAG SÖKER.... han e född 1957.
Pelle HAHAHA då e han ju 52!  =D

Lite coolt måste jag ju säga ;)


För övrigt vil jag säga att Goldie hawn blir 64år idag!  Grattis!!!

XX

Din åsikt
Postat av: Vicco

Trevlig att du läst min presentation!

Kul att få din åsikt, säger inte att stlm är dåligt på något sätt.. Tråkigt är dock att du inte kan läsa en blogg som inte är ifrån din egen stad!

Fast Göteborg är och kommer alltid vara en del av Sveriges Framsida.. Ha det Gööött!:D

2009-11-21 @ 21:02:57
URL: http://printze.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0