tävlingsinriktad utan mål

Ja nu ligger jag här i sängen hade väl tänkt sova snart...
Men har tänkt lite... ( som jag brukar göra)
Med vissa saker där allt är en tävling så ger jag upp när det blir för många att tävla med... palla behöva prestera bra för att vinna ;O Då kan man lika gärna tävla mot färre med lite sämre pris "höhö"

Sedan har jag tänkt på att jag måste börja plugga snart om jag ska hinna bli något... MEN VAD SKA JAG BLI?!?!
Jag har " kämpat" för bra betyg men vad ska jag med dom till nu...?
Det jag har kommit fram till när jag har pratat med snygga killar haha är att man ska inte bry sig om lönen man får utan det ska vara KUL men hur lätt är det att utbilda sig till något när man vet att man kommer få dåligt betalt...?

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0