tick tock träning :)

Yes idag tränade vi gymnastik på träningen.
Jag körde typ själv stilla sara stod nästan bara brevid och det känns som att bara jag får köra så ett tag kommer det komma att jag litar på mig själv igen men sånt tar tid för mig och jag  HATAR de :P 
Sedan körde vi med fart vilket jag alltid tyckt varit lättare och ser hur de som precis har börjat bara kastar sig in jag FATTAR INTE varför jag e så pass rädd som jag är  :/ men jag har ju gjort det förut så det ska gå  men jag fattar inte varför det är jag som fått alla hjärnspöken! Dock annalyserar jag allt alltid och det kan ju vara de.. pratade med lejla och berättade vad som gick runt i mitt huvud innan jag skulle köra och hon ba men tänk inte... ja ni som känner mig vet ju hur lätt det skulle vara för mig att inte tänka ;) haha men jag fattar vad hon menar och försöker verkligen... kepp it upp ( till mig själv)

känner mig stolt över stilla även om det inte var helt själv så sa jag nej till 2 pass :O bra mig. Sedan fattar jag bara inte resten själv :P

xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0