Todeey

Yes idag e man ledig för första och sista lördaen på länge nästa vecka är jobbet på monster jam sedan kommer donken lördagen efter och sedan vet jag inte förmodligen jobba men you never know... :P

Så idag blir det cheer  :) tänk om jag inte hade haft cheer idag då hade jag typ ändå bara suttit hemma och dött alla kompisar e bakis, milano e med mammi, orka åka in till stan det e ju bara för mycket folk ne då har jag min träning :) och kommer som sagt aldrig skaffa gymkort fy vad tråååkigt :P

Jag vet dock inte hur det ska gå med mitt new body säljande, hade sett fram mot det jag tycker att det är kul att sälja saker... eller inte lotter men typ som salamikorvarna för det vill folk ha lixom =) eller nu kan man ju sälja triss med föreningar så det borde vi sälja alla tycker ju om triss :P



xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0