upp och hoppa nu...

Ja upp och hoppa nu sitt inte där och bli tjock och ful!
Japp det var den låten jag hade i öronen när jag var ute och sprang idag för flrsta gången på länge :P

Hade med mig milan som blir pensionärshund så fort man är ute och springer! Hakar efter och strosar :P
Men men nu har jag kört lite styrka och strech man blev ju lite taggade efter att ha tränat sten hårt 2 dagar i rad... då kan man inte bara sluta!
Vad händer annars idag då?, hmmm vet inte riktigt vill inte göra något allt för krävande då det är MONSTER JAM imorgon och det älskar jag ju så vill vara pigg och kry! :D

XX

Din åsikt
Postat av: stamma

ne gud malin sprang du till den låten! hahahaha! fan va jobbigt, ja skulle inte kunna springa till den,skulle ju bara garva! :D

2009-11-13 @ 14:08:37
URL: http://enjoystamma.blogg.se/
Postat av: Malin

haha klart jag gjorde.. måste ju bli motiverad :P och faack noo att jag tänker sitta och bli tjock och ful :P

2009-11-13 @ 16:00:21
URL: http://malinholm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0