wtf?

Har jag blivit hatad av gud? Kollade just schemat från donken. 112,5 timmar!!! Och dessa är utlagda på 10timmars PASS!!!!!
Jag jobbar asså 7-17 pass, jag håller ju på att dö sista timmen på 7-16 så jag vet inte hur detta ska gå kommer ju ta livet av mig. yyyfff fett med jobbigt säger jag bara när jag tittar på schemat.
Hade önskat sön,mån,tis ja men schema e totaltblandat.
jobbar 7-17 på julafton :( jag sa förra året att det var okej att jobba julafton då bev jag schema lagd då men fick sluta så att jag han hem till kalle anka men nu slutar jag när alla redan börjat äta :( säämsti hur kan man få et 10timmars på JULAFTON!

Ja enda gången jag har rätt att säga "KUL JUL""

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0