11 0ct 2009

Hej alla glada :D

Idag har vi badat och solat, saa skont!
Sedan gjorde mamma acryl nagalr for forsta gangen och jag tog bara manicure och pedicure eftewrsom jag inte far ha naglar pa jobbet sen :( Men mitt blev jatte snyggt dock lyckades jag sabotera en nagel redan inom en timme :P sa javla bra jag e !!!
Maten ar jatte god har och det ar resturnag varje dag... Men man vet ju aldrig hur det ser ut i koken pa sanna har stallen... ni som varit i ett u-land fattar :P Men men man e ju ingen gordon ramsy sa det fungerar :D

an sa lange kanner jag att jag latt vill tillbaka hit nagon gang har edan borjat planera en litentrip typ : Kina- japan- vietnamn- thailand-Bali... lite Nice :)

Vart hotell ar super dem ar sa snalla dem bjuder pa allt och i badrummet fanns det nar vi kom: Badmossa, tandborste, tval, shampoo, tops och glas. :) as coolt :) jag menar tops! tihih

Laser som en tok har nere nu laser jag SHOO LEN, laste shoobre i hogstadiet forut :P
Men den har boken ar 400 sidor!!!!!!!!! fatta att jag ens orka borja :) Men redan nu ligger jag pa over halften och den ar as bra. Man lever sig in i det och alla fordomar mot tensta och kista och sant for sannas typ :P Mn blir lite kar i KARIM han e lite gullig men hans karleks historia med nikoo e jatte sot san karlek vill jag ha...Dock star det pa de forsta sidorna att han kommer att doda henne sa jag vet inte hur det kommer att bli knske hatar honom sen :P

Det var allt for idag
XXXXXXXXxxxxxxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0