alltid mig... dag 8

Ja saker tycks alltid handa mig :P
Idag lyckades jag ta sonder hotellets taklampa :) Jag hade hangt 2 linnen som skulle torka i den och det sor inte sa farligt ut men sedan nar jag tog ner dem sa utan att knappt ror lampan rasar den rakt ner mot mig men hangde kvar av nagra sladdar!!! Jag ber pelle komma och vi hjalps at, pelle buster och jag efter ett flertal forsok och en tanke att ringa receptionen sa lyckas vi :P Nu ar det total forbud att rora lampan! :P

Senare pa dagen nar jag ska in i hissen stangs den rakt pa mig! jag ger ifran mig ett litet sjut och dorren oppnas igen :P

Annars idag har vi akt pa bat tur med "the funkey monkey" det var roligt och jag har kommit fram till att australiensare e heta :D dock har jag svart att fatta vad de sager....

xxxxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0