Dag 2

Japp nu är det dag 2 här nere och det har varit perfekt väder med solsken och passande moln! :D
Vattnet är så varmt att man bara går rakt i och aldrig vill komma upp. tror inte att jag här bränt mig då jag smorde in mig 24.7 :P

Vi hittade en marknad idag med en MASSA grejer!!! Dock inte JäTTE billigt men ändå vi kollade inte så mycket priser då vi måste snåla med pengarna tills vi kan växla mer på måndag :) nu är klockan tio i 4 har nere och vi ska äta middag om några timmar.
Ni som smsar och inte får svar kan de bero på att jag bara svara på nodvändiga eller snyggingar :O hoho. Det kostar 6kr per sms. Men kollar ju inte face så vill ni något kan ni ju skriva komentar här eller skicka mejl.

xxxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0