Dag 5

Hej alla glada :)
Idag forsokte jag med en salto i vattnet... landade pa huvet. Trodde att jag kunde sjalv men tydligen inte :P
Lite brand e man val idag har smort in facet i 30 men far se hur allt kanns imorgon :P

Sedan har jag nu last ut SHOO LEN. Assa jag vet inte vad jag ska saga, den var jatte bra kunde ju inte lagga ifran mig den men man ville veta mer i slutet. Jag mar bra nu nar jag last ut den aven om hon dog... det visste man ju att hon skulle gora men det blev bra, dock forutsagbart :P
Jag tycker att ni borde lasa den, den ar fett latt last eftersom JAG lyckades las ut den pa 5 dagar och den ar nastan 400 sidor :O fattar inte att jag ens borjade men det ar stor text och tal sprak, lite jobbigt eftersom det a massor med blatte sprak men enda :)

Igar sag jag pa scrubs oxa lite nice men annrs kollar jag mycket pa disney channel eftersom man inte dirket satter pa vietnamesTV nar man kommer upp pa rummet... (disney channel, star movie och discovery) ar pa engelska. Darfor sjunger jag fillias och ferb latar nu :D


Jg har aven mejlat med lite vanner vilket kanns kul att halla kontakten med er fast jag inte e borta saaa lange :P

xxx <3


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0