hmm...

Forst mste jag saga forlat for en ful  blogg utan bilder men kan inte fa in nagra nu nar jag ar i vietnamn kanske sedan nar jag far lana brorsans data men inte har pa hotellet....

Jag laste precis KISSIES blogg och jag vet inte vad jag ska saga hon hade kopt ett par stovlar och lagt ut dem pa bloggen och nu var alla slut i alla storlekar. For alla vill ju vara som henne TYDLIGEN jag hatar det :P jag hatar henne vet inte varfor kan vara for att hon sager att hon bara driver nar hon bloggar och inte alls ar sa i verkligeheten. Det ar falskt och det far hon val vara men jag blir lack av det varfor ska hon tjana pengar pa att reta upp folk genom att saga  jag ar oskuld men idag har jag kopt intimgel. och alla vill vaqra som mig bla bla.... Men hon tror ju pa det nar hon forsoker bevisa det!!! okej det var snygga stovlar sa fattar tt dem saldes slut. men blir arg jag vet inte om nagon annan fattar hur jag kanner men det gor inget for jag behovde bara skriva av mig :P

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0