sista dagen i vietnamn...

Ja, nu ar dagarna i vietnamn slut och vi drar vidare till kina! Buster har redan varit i Kina sa han stannar kvar i vietnamn tills han trottnat!
De tva dagarna i saigon har enbart gatt ut pa shopping och vara sjuk :( Jag lixom slemhostar, sjukackligt!

kina ar sista stoppet och dar hoppas vi pa mer shopping :D Sedan ar det hem gang!

Men jag vill hem anda, Jag vill hem da jag annser att jag haller mig friskare i sverige! :P
Sedan:
- Ridningen dar jag formodligen har tappat massor pa att vara borta dessa ganger.
- Cheeren dar jag formodligen kommer ligga stenar efter! Men jag kanner att jag vill lara mig stilla flickis dock e jag ju sa feg men har tank ut en plan! :P Att jag tyckte val att handvolt var laskigt forut oxa men det galler bara att kora 5miljoner ganger sa kan man sjalv sedan automatiskt :)

- Mina vanner har jag saknat aven om det kanns som att jag har haft med mig 4 stycken, da vi mejlat :P
- MILANO :D tihi, millis!
- Mitt Stimmet jobb, jag alskar det jobbet. Hur kul som helst hittills :D

xxXXxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0