Vietnamn here I come! :D

Ja nu åker vi och hälsar på brorsan som åker världen runt!
Kankse lite fel tidpunkt med tanke på allt som händer och fötter just nu men Thats life!
Får se hur det blir med allt när jag kommer hem ska ta johannas råd att bara släppa allt.
Johanna: god luck med förlovningen och jobba vidare du vet hur det slutar..pengar den 25 ;)
Emelie: ja vad kan jag säga donken donken donken, plus glöm inte att åka till hundklubben och träna! så att ni kommer ikapp när jag e tillbaka ;)
Denisa: party on! as kul i lördags och se till att dra ut de andra oftare! ;)


Ja och i mitt hus kommer Anne att bo tillsammans med 3hundar + milano! :D Fest varje dag skule jag tänka ;)
Have fun, kommer inte att uppdatera före den 26 :D

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0