Vilken borjan!!!

jag har tid att doda och det fanns en data med gratis internet.
Nu ska jag beratta om resan hittils!!!

Okej... Onsdag morgon gar upp 03:45 och gor klrt det sista, nne kommer vid 04:30 och skjusar oss till Arlanda.
Dar fungerar inte vr internett inloggning men far hjalp av bolaget.

Allt gar bra och vi aker till London dar vi ar i 3 timmar for att sedan ta vart flyg som vi ska aka med i elva och en halv timme!!! Dock var det ratt nice for man far massa nya filmer att se och spel att spela. Jag har sett: the proposal, the hangover och falimy guy och will och grace. :)
The hangovbers basta replik: It's funny because he is fat! :D

Sedan kom vi till hongkong dar vi fick byta till ett 2 timmars flygg till saigong. Har vantade vi i 6timmar pa varat flyg. flyget ar forsenat men vi kommer ivag. nar vi ska klanda ar det for mycket ovader for att landa sa vi maste aka tillbaka!!! sa nu ar vi ii sanggong igen och vill till vart hotell i natrang! vi har bokat ett tag och ska nu aka 8 timmar tag till hoitellet sa vilken lang resa det kommer bli!!!

Kan ju saga att jag har emelie syndrom och har ont i oronen som fan! varje lndning och start;
xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0