Bekänelser

Okej, jag satt och tänkte igår. egentligen så har väl alla brytit mot lagen?! ?
Några av mina: (tänker inte skriva alla för dem är inte så bra)

1. Snattat
2. Gått mot rött
3. Kört mot rött
4. Kört för fort
5. Smugglat
6. Laddat ner
7. Laddat upp

Jaa, listan kan ju göras längre men okej nr. 1 att det är fel men lixom vissa lagar är töntiga :P

Well today ska jag ialf luncha med flicksen och träääna =)
Vet ej vad det sår här under bara tanker LÄS EJ fett tråkiga :p

( Grejen igår på uppvärmningen: Tränarna klagade på att vi inte gjorde 100 första hopp. Dock hade jag räknat denna gång och JAG hoppade 100 så när vi skulle göra på tillbaka vägen fick jag håll och kunde inte göra alla. Men jag hade gjort 100 första gången... Jag har tänkt och tror att sara bara han med sina 86 hopp för att hon böjer benen... DET SKA MAN INTE! Har dock inte sett henne men sett andra som böjer benen och det är ju bara dem som inte lär sig. Jag harlixom bestämmt mig för att kämpa sönder i år för jag kan inte bli bättre av att kämpa halvt. Verkar som att agge också tänkt så eftersom det var hon och jag igår som taggade vår grupp :P
Xx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0