Fett r000lig trääääning :)

Igår hade jag cheerleading! Som uppvärmning ska vi springa 3 varv runt skolan vilket är lååångt!. om man springer runt hela vilket jag typ aldrig orkat. Dock sprang jag 3 hela varv utan att stanna eller gå. Då sprang jag oxå liiv varvet å andra sidan gatan :D STOLT! jag har kommit fram till att jag ska göra allt ordentligt i år! och inte fuska alls. Sedan körde vi gymnastik och jag och frida övade på saltos. Det gick väl sådär. jag hade fett kul men det känns så svårt när kroppen inte fattar vad man försöker ändra :P Mitt mål kanske blir att kunna göra bakåtkullerbytta upp i handstående salto. Det var sjukt fint när eagles hade det som start :D Xx

Din åsikt
Postat av: Moa

sv: I malmö :)

2009-09-14 @ 22:13:29
URL: http://noahsark.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0