För vissa går livet bra :)

Ja, jag kan säga att jag tror att jag har ganska lätt för att tröttna på saker, jag har två saker för tillfäller men saken kan vara sega och då tröttnar man! :P haha okej, jag vet det är sjukt flum! dock har det varit jäääääättte kul att ha haft två saker samtidigt.  :D
Får gå och köpa mig nya saker! höhö

Måste bara ge en eloge till min kompis, vet inte om hon vill bli nämd så använder ett undercover namn som hon fattar ialf ) till min kompis "tjej-undeliv" Det kan inte vara turen... eller kanske som gör att du får det så lätt för dig! Jag tror att du har en förmåga att göra rätt saker i rätt tillfällen, ialf när du ska rätta till saker sedan kan an ju hamna i knippa men kan ju säga att jag vill också lära MIG ATT LÖSA SITUATIONER snabbt!

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0