Huddinge sjukhus

Ja igår var man på huddinge sjukhus.
Först när jag hade parkerat ser jag att jag är inte i huddinge sjukhus utan i flemmingsbergs centrum. som tur var låg sjukhuset över gatan :P

Det börjar med att an i receptionen driver med mig, då jag har berättat min historia om att våårdcentralen och handen hade varit fulla så e det klart att han ba: ja men tyvärr vi tar heller inte emot några fler idag.
Jag stod och gapade tills han sa SKOJA BARA! ja det var ju skit kul :P

Sedan fick jag världens otrevligaste docktor. Han frågade vad har du gjort?
Jag : Jag skulle fånga en person men så gick något fel.
Han: så du är polis eller? då du fånga en person ( irriterande ton, han fattade ju att jag inte var polis)
Men sedan skickade han mig till röntgen som skulle ligga till höger.... det var till höger och 2 byggnader bort till vänster så jag fick en liten egen rundvandring i huddinge :P

Sedan fick jag ialf reda på att jag inte hade någon sklett skada men att två av mina ledband var ordentligt skadade och jag ska inte träna på minst en vecka och ha på mig en ful linda.

Men men life goes on :D

Xxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0