Inte rasist men...

Ja idag har jag spenderat sjukt mycket pengar på att ta hand om mig själv :P 1600kr = fotinlägg 200kr = Massage 140kr = vårdcentralen Vårdcentralen: Första gången jag var på vårdcentralen var det för min rygg. Då gick jag hos en kvinna som knappt kunde svenska. Jag förstod inte allt hon sa men jag gick där i ett halv år och hon försökte fixa mig utan att riktigt veta vad felet var. Sedan böt jag till en svensk sjukgymnast på arena gym. På första besöket sa han att mina höfter var snea fixade och jag mådde bättre. Idag på vårdcentralen fick jag en läkare som jag inte kan uttala namnet på och som heller inte kunde svenska helt, utläningarna på donken kan bättre svenska. Man har ju hört att utländska docktorer ska vara bättre än sveriges, Men på vårdcentralen måste dem börja se vilka dem anställer!!! Han skulle vara speciallist ändå såg han på min vita prick med en leverfläck i och trodde att jag hade vitelego (mickel jackssons sjukdom) men ville kolla med en kollega. BJÖRN kommer in och och tittar på min fläck han säger direkt vr det var och det hade han kunnat säga utan att se den utan bara höra när jag förklarade situationen. Han sa att kroppen "äter upp" leverfläcken och lånar piggment runt om. Det första jag sa när jag kom in till min läkare var: det var en leverfläck sedan blev det vitt runt om och sedan har den typ börjat äta upp sig själv :P DET ÄR JU PRECIS DET BJÖRN SA. SÅ MITT FÖRTROENDE FÖR UTLÄNDSKA LÄKARE HAR MINSKAT EFTER ATT HA FÅTT 2!!!!!!!! FEL DIAGNOSER! DET ÄR INTE OKEJ! xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0