Mizzlyckad lekdejt med thilda :P

Hej alla glada :)

Ja, misslyckat men ändå lyckat då jag var med thilda ;)

Thilda sover ju självklart halva dagen :P Sedan när jag väl ska gå till bussen kom jag på att jag skulle ha tagit mitt nya busskort så får gå tillbaka och missar då bussen!
Thilda ringer och säger att hon ska til tnadläkaren halv 3.

Så jag åker hem til henne och vi ska handla mat på ica... vi bestämmer lasange :D Sedan när vi ska värma den har vi en halv timme på oss innan jag måste gå för att hinna med bussen. Jag läser på paketet och vi upptäcker att det tar en timme för lasangen att bli klar!!!! Så vi åt bercamele sås eftersom det var det enda som han bli varmt ;)

Men vem gör färdigmat som tar en timme att bli klar? :S då e det ju ingen mening man vill ha det nu!!! :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0