Så hade man rätt igen då.....

Händelse:
Jag var i england med cheeren och vi sitter i bussen på väg hem från tävlingen.

Liiv börjar nynna PÅ THE YING YANG TWINS -whipersong.
Hon sjunger dom dom dom.... dom dom dom...lalalala dom dom dom... ja ni fattar.

Jag la då till ett sissta dom på varje. dock tyckte liiv att detta var fel och lyckades få hela laget på hennes sida... men det är lungt jag brukar vara själv på min sida ;) hahah

Dock när jag lyssnade igår på sången så hörde jag det... DET SISTA DUNKET!
Jag hade haft rätt... Jag smsade liiv och erkände sitt misstag och det var ju lite roligt att Hela laget hade haft fel :P



XX

Din åsikt
Postat av: Lina

haha, du har alltid rätt malin ;)

2009-09-14 @ 18:11:06
URL: http://lzs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0