Utgång a al onsdag

Yes inded.
Vi var ute för att fira Sofia på babas.

Det börjar med att jag får skavsår innan vi kommit in ens, så jag byter skor redan i kön men det gjorde inte så mycket när jag såg vad alla andra hade på sig...och hur håret var uppsatt.. typ som när jag vaknat går dem ut lixom! knas :P

Måste bara säga att typ alla på babas var fackade på något sätt!
Exempel människor:

Röd t-shirt kille- tog upp hela dansgolvet och tyckte att det var as roliga att ta sats och slänga sig runt så att han studsade på folk. Självklart sa jag åt denna människa vilket gjorde att han flörtade med mig resten av kvällen sen... Det verkade inte som att han hade fattat att jag lackade satan! :P

Thildas verdo- En kille kommer fram till thilda och ber henne sätta sig i soffan. Sedan ber han thilda vänta, ofta thilda tänker vänta lixom.
När thilda är tillbaka kommer killen igen och jag typ bara men ge upp. Tredje gången säger jag åt kille att man kör hårt första gången sedan e det kört. Då börjar killen diskutera med mig...Och ni vet alla hur bra jag är på att diskutera!
Men allvarligt denna kille hade inget att komma med, han ba jag prata meddin kompis för hon ser bra ut men kom igen det finns andra tjejer här inne.
Jag ba nej det är ju det inte gör men du borde nöja dig med vad du får.
Han ba asså jag och min kompis kan gå fram till vem som helst, vi brukar prata med slits modeller men dem har ju inte så mycket i huvet så man vill ha de där söta tjejerna som man kan prata med.

Jag höll ju på att döööööööööööö när denne kille stod och pratade! helt vakko! jag bad honom läsa the game för han hade ju INGEN koll... plus kolla dig själv i spegeln och du kommer märka varför du e på en bar och raggar istället för i sängen med dina slitz brudar :P
KNÄPP

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0