firade mig igår då!

Ja, igår firade vi lilla mig! Jag bjöd på små förätter som synerligen var uppskattade efersom de tog slut innan alla hade kommit ;) tihi GLAD!
Men vi var hemma hos mig och spelade massa kortspel och sjöng singstar.
Fett kul och när man kollar på hur mkt tomburkar det fanns kan man undra var det bara tjejer här? omg vad fol dricker :P
Sedan fick vi som vanligt springa till bussen för att hinna med! :P Sedan var det några av tjejerna som tyckte att busschafören körde lite vilt asså, å man tog ju tag i situationen och gick fram och pratade med busschafören. Han var lite cool haha vi pratade ganska länge faktist :P

Sedan var det tbanan. Där Träffade vi rita med kompani hon fyllde 22 eller 25 ingen vet riktigt för hon ville fylla 20 :P Det tänkte dra till cafet men drog med oss till solidaritet :P hAHA tunelabnan sjöng för oss ialf :P

Sedan lutade dock kvällen lite olyckligt på donken med ett förvinnande av denisas iphone.. som e helt ny hon var totalt kär i den! Och jag vet hur kär man kan vara i en mobil! spec simkortet oxå..


Saker jag fick:
Australien bok! Kan ju behövas för resan :D
Smycken ääälskar örhängena, synd att man jobbar på donekn och inte kan ha dem på cheeren heller. Men passar bra på skolan men icke hängande. Fett snygga.
Spegelmugg, asså det måste ju vara den mest perfekta muggen till mig asså älskar alex för den. Och för en gång skull tror jag hon fatta att hon verkligen satte den! Het sjukt vad den passar mig! :D löööööve it.
Ny pojkvän, rosa e han och hans namn är... Hemli*t. tihi

Xxxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0