Födelsedagsbarn!


Lilla Hannes fyller 21 idag!
Whoohoo!
Nu vet ni alla kanske inte vem Hannes är då kan jag berätta den för er:
Hannes är... en lustig filur som tror att han är politiker,
dock anser väl jag som alla andra att man kan inte kalla sig själv för politiker om an inte sitter i riksdagen.
Desstom försöker Hannes ta sig igenom som komiker så ser ni honom på stan snälla skratta! :D
Ja detta är lite motstridigt jag vet eftersom komiker ska skämta OM politiker inte förska framhäva någon extra bra.
Men men det är Hannes man vet lixom inte riktigt hur han tänker alltid.

GRATTIS =D


Vi har ju fler födelsedagsbarn som jag inte får glömma, då hannes bad om denna sida för sig själv så e det klart att han får störst plats men ni andra ska allt få en liten notis*

Nalle-  GRATTIS! tok majan från stallet som nu säljer överklass glass ;O

Mathilde - Gammal donken lover, denna tjej har för övrigt en ovanligt snygg brorsa ;)

Xxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0