GuldMedalj och Bästa ritten för Dagen!



Dagen började med ett firande av Mamma! woohoo! :P
Sedan bar det av till stallet där jossan och titti fanns. Jag fick Picco, Titti Daisy och Jossan Minty.
I år är reglerna för omhoppningen ändrade så snabbast tid vinner efter stilpoängen! Jag tänkte faaan nu är det kört :( Men jossan taggade mig och sa kör bara.
Jossan och titti hade samma stilpoäng men jossan var snabbare och knep därför 3 platsen.

Jag som tävlade mot hästarna tog första platsen och tog därför en plats i KM... måste ta reda på vilket datum det är!
Men grundomgången kändes bra i sprången dock sjuuuuuuuukt stark Picco var idag asså! OMG! Men vi klarade oss runt felfritt och det blev omhoppning.
Jag tänkte verkligen skit i stilen jag tänker ta det på snabbhet, jag har ändå ingen stil när ja hoppar :P
Sedan när vi fick protokollet var jag felfri på allt! knas trodde jag då inte, haha Hade ENBART 9:or.  som ni ser:
Mkt Bra, snyggt... bla bla :D

Wooohooo

Xxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0