Händer idag då.

Arbetsinterjuv för barnvakt!
Och en sjukt massa födelsedagar :P
Sedan ska jag ännu en gång pröva mina nya kläningar jag fått hem från bubbelroom... tänkte att jag kanske har lagt på mig lite under natten.. för dem var waaaaaaaaay för stora igår och det skulle vara min storlek.

Sedan hoppas jag på att inbjudningarna har kommit till Muttan så  att vi kan fixa fram adresser och sånt, jag menar de måste ju iväg nueeee!  :P
Men först nu blir det lite One Point Six spelande ;) tihi hoppas Nenad är inne... annars går jag alltid in på "fel" banor. Som igår lärde jag mig att står det warcraft 3 så e banan inte till för mig sa neno.. och jag märkte det på min stat. host* 0-15. och att människor sprängddes i bitar och walla walla mycket mystiskt med de där :P
Men GunGames är alltid roliga där lyckas man alltid få bra stat! :D och det handlar bara om att springa och skjuta inget campande från någon sida :P
Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0