Måndags...

Jag nu ska jag väl berätta lite om måndagen dåe, har ju jobbat så mycket att jag inte haft tid alls!

Så var det.
Kvällen började med att jag körde mot nahro enbart. Jag ääägde! haha faktist jag var riktigt bra och vann faktist. Sedan hoppade de andra in i spelet och körde lite.
Efter ett tag kommer det fram en babbe och frågar om vi vill möta dem:
Asså vi bara 4 och ni e sex men det går bra ändå.
jag: men vadå vi har ju en tjej i laget.
han: men vi har oxå dåliga.
( jag menade inte att jag var dålig :S )

Sedan börja vi köra...och total krossade dem!
Och även fast vi skänkte bort nenad förlorade dem stort :P tihi

Jag var såå sjukt kissnödig men kunde ju inte gå därifrån när vi vann jue! Helt knas och jag var så sjukt bra!

När jag gick, gick jag förbi de andra laget.
Jag ba, tack för en bra match men ni var ju inte så bra som jag trodde.
han: men vadå vi brukar inte köra sådana här banor.
(yeah rigt, de var fy pool )
men men jag gick därifrån med segertecknet och sa: jag ägde er ialf.
han ja bra jobbat ;)

cs leder
Bilden är från när det bara är vi som spelar därför e det T som leder.



Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0