Meningslöst babbesamtal

Meningslöst samtal
Jag hade ett intressant samtal med Georgios härom dagen. 
G: Malin har du någonsin varit tillsammans med en blatte?
J: Hmm, faktist inte...
G: Jag visste de. Men skulle du träffa en blatte jag lovar you would never go back.
J: Hmm.. jag tror att dem kanske är för messiga för mig.
G: VA?!  Svenar e dem som e messiga titta på*** han e väl messig.
J: Ja, fast nu har ju jag inte varit tillsammans med***.
G: Ne men skulle du kunna vara tillsammans med en blatte.
J: Ja, men det är ju inte så att jag går och letar efter dem.

Sedan av någon konstig anledning kom samtalet in på hur dem hade de i samhället.
Här vet jag att det är ett känsligt ämne så ta de med en nypa salt. :P
G: Deras föreldrar lever på S-bidrag, klart dem inte får motivation själva att plugga.
J: Det är ju just det dem borde få. Vilja ändra på saker och ting.
G: Men du förstår inte dem får oxå samhörighet med varandra och då känner dem att samhället är emot dem. Eftersom de flesta samlas på samma ställe blir det mer kriminalitet där.
J: Ja och däför skulle jag aldrig åka till rågsved efter kl 23. Men endå det är ju bara att ta tag i sig själv och gå till skolan det är ju inte som att vi tycker att det är roligare för att våra föräldrar hr ett jobb :S Ne konstigt argument.
G: Det är sådana som dig som gör att det finns rasister, erkänn du e lite rasse ?
J: Nej absolut inte, jag vet bara att dem är mer kriminella, jag älskar mina babbe kompisar ;) men jag vet oxå att dem snor saker och säljer vidare.
G: Ja men vadå det är extrema invandrare.
J: Dem har ju typ bott här hela sina liv.
G: Men det är dem här på donken dem är bara extrema, Du ska träffa en riktig blatte.
J: Men georgios greker är inte riktiga invandrare :P
Som vanligt avslutar man med en bright kommentar ;)

Din åsikt
Postat av: kungen

du fantasierar om blatar. sluta att ljuga för dig själv du vet också vem du fantasierar om

2010-04-10 @ 00:25:04

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0