mitt lilla huve.

Igår hade vi första träningen efter DM och då gick vi igenom dommarprotokollen. Mickis sa även men malin ditt huve var ju långt ifrån mattan på DM . Jag ryckte på axlarna och nu när jag kollar på filmen så ser det inte ut som att mitt huve är i mattan ens. Men det jag kommer ihåg är att jag var i mattan md huvet.
Ofta jag skule hitta på något man kan bli hatad för bara för att det är kul. Ne men grejen är att jg vet inte riktigt vad som händer i mina flickisar och det minnet som jag har av denna flickis är att när jag ser igen är mina ögon 1cm från mattan och då drog jag väl slutsattsen att mitt huve hade varit i mattan, för allt gick ju så fort :P  Men tror att jag fick in de oxå  efterom matilda hade sagt men någon kommer göra sin flickis på huvet och vi blir diskade. Så då tänkte jag väl nu slog de in.
Men men jag vet alltså inte vad som hände :P

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0