Nya tider



Vilken liten bebis lönn!
Tror dock inte att den kommer överleva så länge eftersom den stod i en blomhållare.
Men idag ska jag ialf jobba på LG hockey Games!
Wohooo något nytt och spännande precis som denna lilla växt är.

Jag har tänkt lite,
dock har jag tänkt lite på vad en person sa till mig,
Träffar jag personen igen så kommer jag berätta vad jag kom fram till.
Men för nu har jag lite visdom till framtiden. 

Dessutom kom jag fram till en annan sak som jag faktist kan nämna i bloggen :P
När jag och jessica satt och väntade på nattbussen en timme efter att ha varit på solidaritet så tänkte vi...
Hur mysigt är det inte att komma hem till en säng som någon redan har värmt upp! Och så blir man omhållen tills man somnar.... för personen ska ju vakna när man kommer. 
Dock har både jag och jessica bara våra katter som har lite svårt att värma upp en helsäng och min håller då inte om mig :P haha

Xxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0