SÖTN0S



Titta vad jag hade fått när jag kollade face imorse!

Julia

Julia var en gång i tiden min tränare, Jag var nog det jobbigaste barnet hon någonsin möt.
Men att hon tog hand om mig och dealade med min attityd gjorde verkligen någonting för mig.
Jag kommer ihåg EXAKT hur det var när vi bråkade! Jag kunde skrika och skrika medan hon bara stod där och det var inte fören jag gjorde något riktigt fel som jag fick någon reaktion alls, och då var den inte nådig.
Grejen var att jag behövde det här, jag undrar vem jag hade varit om jag inte hade haft Julia.
Personen som bryde sig, alla andra visste att jag hade attityd men hon var den enda som kunde hantera den.

Hon blev lite av en storesyrra bild för mig. Hon kommer alltid att betyda för mig <3

Känns kanske som ett flummigt inlägg men ville säga att denna person har betyt mkt för mig!!!

Xxx


 


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0