Taaaaankar :D

I wounder...
Ja, nu har jag tänkt igen!
Så här har jag tänkt att man har alltid kill-probelm tycker jag. Okej kanske inte alltid men typ alltid. :P
Men sedan kom jag på att utan vännerna är man ingen ting och har man problem med vännerna så finns inga killproblem. Jag kom på de igår gud vad jag inte bryr mig om mina "killproblem" som jag inte ens har menmen :P 

Jag tänkte då vidare lite.. synd att man inte var leb egentligen eftersom mina bästa vänner är tjejer och man vill ju vara med sina vänner. Fast skulle jag varit leb hade jag kanske varit bättre kopis med killar och haft tjejproblem istället? hmm... svårt att veta då man inte varit där :P

Men ialf jag har kommit fram till att jag har ju alltid han är snyggast på jorden fas. Och just nu är Jeppe där, asså yyfff sjukt snygg hade haft honom som troffé pojkvän ;O höhö synd att han med 98% säkerhet är upptagen eller till 99%. Jag får ta reda på de till hundra till nästa gång vi ses.. men Yfff! Snygg =D

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0