Thai bilder

Jag kanner att sa fort jag kan ska jag gora bilder bloggar men det ar svart eftersom man behover kunna lagga in bilderna saaa klart , puss pa er har kommer ialf en :)


Var forsta tuktuk resa!


Denisa, Muttan och jag pa ett svenne mat stalle fast vi at sjalvklart thai mat. Det har vi gjort varje dag har, men inte frulle da har det varit club sandwish.. med konstig majo pa  :P


Puss pa er och hores snart igen!


Din åsikt
Postat av: Anonym

går du i power cheer? vilket lag? :)

2010-12-05 @ 14:19:59
Postat av: maliin

Hej du jag gick i power men slutade den har sesongen. Da gick jag i underbara Allstars :)

2010-12-06 @ 06:53:33
URL: http://malinholm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0