Thai!

Japp jag lovade ju att uppdatera! jag vet inte hur lätt det är att få in bilderna men idag kan ju inte få in några. Är för tillfället hos jonas och peppe i deras lägenhet som ligger i ottan :p

Jonas är förövrigt malins brorsa som jag för första gången träffade idag!
Knas jag jobbar med malin för er som inte vet sååå nee jag pratar inte ommig själv i 3:je person.
Vi har inte så stor koll på hur länge vi var vakna idag eller igår :P
Åkte från arlanda igår 13.40 sv tid och kom fram i morse vid typ halv 11 thai tid :P trötta men tog oss ialf till stranden och kände att klart vi ska festa med boysen dock märkte vi att dem bort sjukt långt bort!  Skoja inte..vi åkte tuktuk tihi roooligt men det är ju inte säkert :P

När vi varit hos peppe och jonas en halv timme säger jonas pappa att hans thai brud säger att vi får inte åka hem :P det händer aaaalldeles för mycket här! Gullig hon är assså! Så ja det blir öveernattning här första kvällen i thai ;)
Glömde säga att våra väskor ligger oövervakade i thai just nu vi har inga dörrar på vårat hotelkl bara skynken och det är ju jätte lätt att ta våra saker :P knaaas men thai människor är ju trevliga ialf :)
Just nu sitter jag och dricker äckel öl för cidern tog slut :P tydligen dricker jonas cider.. det gör inte malin b knas dem har byt cider är ju tjej dricka.. men jag förståpr han cider slår öl med häst längder :P

Vi hörs peopler <3

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0