Göteborg imorgon!

Nu är det snart dags för götet och melodifestivalen igen!
Vi lär väl åka runt 6 imorgon också. Jag vet att Muttan är grymt taggad ialf hon älskar ju göteborg.. hmm.. undra om det är för killarna eller för att det är så himla kul att gå omkring med en låda på magen ;) höhö.

Jag vill också dit, känns som att det är mer uteliv där än typ örnsköldsvik ;O haha, och wow vad länge sedan jag var ute! Jag längtar efter att få gå ut igen komma in på en club och känna musiken i hela kroppen, möta en okändrygg och bara släppa loss.. Ja, ni som brukar vara ute med mig vet vad jag menar!
Det finns typ inte tråkiga utgångar. Sedan är det så sjukt bra umgås sätt! Alla vill ut på helgerna och då kan man ju lika gärna gå till samma ställen! :D woho synd bara att jag missar så sjuuuuukt många föedelsedagr nu när jag åker bort med melodifestiveln!

bla bla bla:
Vi har pratat om alkohol på cheeren  och att det inte är acceptabelt innan träning, vilket jag förstår eftersom jag har tränat dagen efter förut och man är inte okej i kroppen man blir trött as fort och inte samma trött som "jag är slut trött" utan kroppen hänger inte riktigt med vilket den måste för att man ska våga göra volter och kunna fånga ramlande personer. Så det är faktist okej att sätta en sådan regel tycker jag och som melissa sa vi är ELIT- idrottare klart vi ska bete oss som sådana då också!
Men självklart får man gå ut dagen innan, bara man ser till att sova ordentligt på dagen efter sedan. Men det har ju jag alltid gjort, det är därför jag har gått ut på fredagar för jobba kan man göra hur trött man än är. Men som sagt segt att sitta i rullstoll för att man inte sovit.
Jag och Muttan har ändå kommit fram till att man behöver inte dricka för att bli "full" asså man blir ju glad och flummig av musiken! Tro oss vi har prövat. Dock klassas ju fler killar som skarriga :P

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0