Haha jag kan bara skratta.

Ja nu undrar jag vad som hänt med mig? :/ trodde att vietnamn var udda av mig men vaa fan blir bara värre och värre! Jag tror att ni vet vad jag pratar om... alla dessa solrosfrön såklart!
Nej men vad tänker jag med, knaaaas. Hoppas på det mesta och njut av allt som finns omkring dig det är mitt liv!

Och vill för övrigt bara säga Muttan är knas! haha
Människan säger:
- jag åt chips igår det käns inte så fett när man äter det. Jag menar det är ju bara potatis.
Jag: Jag vet! Likadant med lakrits bla bla...

Muttan: asså jag har inget liv jag äter chips.

Haha vi är många som inte har ett liv för vi äter chirre ;)

Samtalet var typ såhär fast lite längre och så men knas :P hhhaha

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0