Hej då donken, Hej melodifestivalen!



Nu måste jag springa till bussen för att hinna med arlandaexpress som leder till Malmö planet!

Man hade ju missat dolt nummer igår på träningen, fattade typ att det var donken.. vilket muttan berättade att det var men man blir ju lite fundersam varje gång dolt nummer har ringt och man inte hunnit svara.

Dock kan ju dolt nummer vara någon rolig busringning oxå :P tihi

Men men för övrigt vill jag säga att de senste 2 träningarna har jag kört flickis själv :D Alltså helt själv! Det känns så sjukt bra! Att bara kasta sig bakåt och låta magin sköta resten! :D Dock kanske jag måste börja slippa på den nu.. Men jag vet ju vad jag ska göra... vänta lite till, vilket det alltid är :P

Xxxxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0