Jag vill slänga en tejprulle i huvet på dig.

Okej jag erkänner, sitter och kollar på efterlyst. Snacka om snabbtänkt när man bänger till en rånare med en tejp hållare :P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag är rädd att bryta mot reglerna.
Ord som jag tänker är bra, naaaw och tihi.
Jag vet att jag e "Stupid" som fortfarande kör efter reglerna men det är allt jag kan. Hoppas att jag inte spelar för långt bara. Ni tycker säkert att det borde vara lätt för mig att bryta reglerna men: nej.
Jag är den jag är thats it!

Jag gillar när jag skriver sådana här flum inlägg :P Kanske inte ni eftersom det kan vara svårt att fatta  men woppido som ida skulle sagt ;)



Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0