lite tur måste man ha!

Var precis på "ljusterapi" denna dystra dag efter träningen. Och när jag kommer ut ser jag en bil där det sitter en gubbe i. Jag läser på bilen.
Mobil Park. Jag tänker undra om han åker om kring i olika centrum och säljer mobiler.. hmm...

Gubben vevar ner fönstret och säger: NU HADE DU TUR!

Jag, jaha okej tihi vadå då?

G: ne du har väl ingen lapp i rutan.

( då tänker jag park, jaha inte en park utan parkering..)

Jag: jo.. tar upp en lapp från rutan som jag vet e från måndagens playz :P

Han går ur bilen och närmar sig.

Jag säger sedan fast denna kanske e från playz... asså jag sov här inatt och sparade biljetten och trodde astt det var den jag lade upp...

Han haha ja men nu sparade du ialf 350kr.

Jag: tack tack  :D

Han: Ja, lite tur måste man ju ha ibland.

Jag: Ja det måste man tack :D

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0