Måste väl...

Måste väl berätta lite om melodifestivalen.
Ja, vad ska jag säga ;) haha första stoppet örnsköldsvik gick ju bara bra.  Dock gjorde jag och emelie lite "annorlunda" grejer för att frödriva tiden så våra med människor tror typ att vi har en skruvlös en det gör inget för de snygga killarna från santa maria kommer förmodligen åka med på hela tunern! wohoo! eller ena vitamin well snubben och emelie du kan inte säga att han inte såg bra ut.. kanske kan få ett foto på honom och lägga upp ;) tihi

Det som e nice e ju ialf att hotell, mat och dricka ingår i vårat jobb! :D wohoo. Sedan vet jag ju inte hur glamoröst det är med vårat jobb.. men som sagt det e ju pengar ;D

Sedan trodde jag att jag hade bloggat as mycket medan jag varit borta men tydligen inte :P ska bli bättre ;)


Måste sedan säga att en attentionhore som mig älskar er! :P haha

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0