oj :O :/

Lyssnade prscis på radion. Det var på mixmegapol... vilket jag typ aldrig lyssnar på men ialf den var på.
Dem hade en programdel som "hete chans till romans" där hade någon skickat in att dem skulle ringa någon annan och säga att den kände mer för den andra.
Genom detta kunde personen svara ja: till en romantiskdejt tillsammans. Eller 2: Nej och får 500kr istället.

Det pinsamma var... Dem pratade med Louice tror jag. som tackade nej till Ida. Och dem hade typ varit vänner jätte länge och nu ville ida säga att hon kände något mer!

Knas, men man måste våga chansa för att vinna! Louice drog något om att hon precis kommit från ett förhållande.

Jag vill oxå att dem ringer mig :P men fatta att få ett nej... i Radio!  :O säämst.  knas :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0