umgås med vänner?

JAG TÄNKTE IDAG...
att jag anser att jag har ingen tid, spec inte nu när jag jobbar 7 dagar i veckan...
Men så kom jag på att jag och emelie umgås 82 timmar i veckan!  :P
Sedan träffar jag denisa och dem på jobbet. Annars är jag på ridningen och cheeren där jag oxå har mina vänner.
Så faan vad jag umgås med mina vänner  :P
( sedan umgås jag ju med mina sonken kompisar på PLayz oxå ;)

Sedan finns ju er som jag skulle vilja umgås mer med men vad sak man göra :P

Xxx


Din åsikt
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen! Kommer även andra inlägg om t.ex förtryck.

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-22 @ 23:32:39

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0