det går bra nu, kompis...

Yes det kan jag väl säga att det gör! :D
På torsdag bär det av till norrland :D woho tjäna lite extra cash :D
Min "stalker" har inte hört av sig på ett tag ( förutom igår) haha ni vet vem jag menar :P .. han kanske börjar fatt nu? eller?

Sedan när jag satt på rast idag fick jag ett sms av GT, baland var på rast samtidigt och eftersom jag sa vem det var ifrån e jag nu balands kung :P haha fett kul. Människan var tydligen på väg hem från tyskland.
Och ja faan vad tråkigt det är att vänta på flygplatser, och sedan när man ska flyga får man inte ha på mobilen ( eller mobileo som T-9 skulle säga ;)  Vad ska man då göra hade dem tänkt? haha ändå gången de e okej e när man åker ett sådant där nice flyg :D sås man får välja film spela spel eller lyssna på musik :D

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0