Flyning buissnes

Tihi jag ska flyga med event jobbet upp till melodifestivalen som kommer vara i örnesadn eller vad det hette. shit the same planet lyfter 8.35 från arlanda på torsdag.
Jag antar detta kommer vara tt kul jobb! :D
Dock kommer jag missa cheeren på torsdagen... vilket jag redan varnat om men det känns inte så bra då jag verkligen behöver öva och jag vill sätta mina flickisar!!!

Ja, jag får ju info från eventgrejen hela tiden som fylls på det e bra av stellan att höra av sig så fort han vet något lixom. Det roliga var att han ringde när jag sov förra gången och sedan när emelie fråga vad sa han?, haha asså pratar man med mig när jag sover sååå kommer jag inte ihåg! Så vill ni testa hur jag reagerar när ni berättar något gör de när jag sover ;)

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0