Folk är dumma i huvet

Detta hände mig i veckan...
Donken...
En kille fick vänta på sina elnacho i 10 min precis när jag hade packat klart han mat, kommer han tillbaka till luckan och frågar:
-E inte min mat klar snart?
Jag:
-Jo , jag har precis packat klart den, varsågod!

Killen:- okej, men bara för att vi fick vänta så säger vi såhär, antingen så ger du mig 3 gratis hamburgare eller en avsugning.

Jag: -  Okej, men jag kan spotta dig i facet också om du vill de, dra åt helvet. så drog jag igen rutan.

När jag sedan berättade det för tove stod en snygg kille och lyssnade, så när jag avslutade med att säga.. så jag var ju inte så trevlig. Sa han:  haha konstigt.

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0