Gott nytt år!

Bilder kommer!
Men för tillfället är min kamera hos thilda. Jag tog hem en spyfluga vid namn frej och sedan sov jag här ofta man åker tillbaka till tyresö lixom. Jag vet vad ni tänker men nej enbart sova här! :)
Jag har varit vaken ganska länge nu vaknade vid 7. Satte mig och drack lite vatten i köket gick för att sova. sov och vaknade. ojj vad ljust det är tänkte jag!
Med inga batterier på mobil så tänkte jag nu e väl hans föreldrar uppe och röjer! Klockan var ju nu då 9!!! på nyår och kan lixom inte sova nu :P och jag som ska orka jobba 16-02 idag :P knaaaaaas.
Så har väl sovit 5 timmar samman lagt gick och lade mig runt 4. ja jag tror det!

PROBLEM:
1. Jag är hemma hos frej, det är ett nytt år, har inget NYTT BUSSKORT.
2. Jag behöver mer sömn.
3. Alla med körkort drack sönder igår... ingen att hämta mig :P
4. Jag kan gå till jobbet här ifrån... men hur tar jag mig hem?
5. Frej sooover, vad ska jag göra? :P Jag kan inte sova länge efter att jag druckit.


Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0