Idag då då...

Hade hela dagen planerad!
11.00 friskis med muttan
sedan farsta hämta nycklar
sedan till reseaffär kolla upp lite saker.
och sist lämna en mössa i stan som emelie ska lämna tillbaka till "c"imon. :P

Men sååå blev det ju inte, jag har lekt runt med barnen hela dagen idag!
Och nu e det bara cheer kvar innan denna dag e över.

Hoppas att emelie klarade sig idag, och att hon gick själv på friskis passet =)

Men jag e ledsen att jag inte följde med, jag var så osäker på om jag skulle tacka ja til skolan. Men sedan e jag ledsen att jag ringde och väckte dig oxå :P

Xxx

Din åsikt
Postat av: Em

Haha lugna bananer gullet. Jag gick inte på passet, jag degade som aldrig förr. HIHI <3

2010-01-21 @ 17:12:12

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0