Jag är sjuk i huvet.

Ja, det visste ni ju kanske redan.
Jag har tänkt att från och med nu ska jag dela med mig lite mer av mitt sjuka liv, eftersom jag inte längre bryr mig och vad ni tycker =) jag vet ju inte ens vilka ni e men  er jag bryr mig om vad ni tycker vet ändå allt om mig såå jaa..

Det sjuka jag har gjort ni var...
Malin sitter vid datan .. e lite uttråkad och eftersom jag lyckad ha 300 i ping hela tiden kan jag inte spela CS så  söker runt lite om CS i stället :P Då hittar jag någon sida med spelare... jag kollar in deras profil bilder och sedan skriver jag till en snygging på face... och vips nu har jag en ny vän ;) haha får se var de går ;)

Xxxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0