Jeans

Idag innan träningen satt vi och pratade med laget.. eller det var mest melissa som prata och vi andra lyssande och skratta.

Hon pratade om att hon hade slutat använda jeans och gått upp i vikt då. Och nu får hon inte på sig sina jeans längre, jag kan dock inte berätta allt för jag kommer inte ihog men ni ska se imporivstionen när hon sätter på sig ett par jeans!!! sjukt kul :P
Dock kändes det bra att hon delade med sig eftersom jaa.. ni vet jag skulle ju sätta på mig mina sommarjeans i helgen.. ja dem gick ju på efter en kvart men det var ju inte så att sömen satt åt lite tajt! knas ne då kände jag att jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig :P fast ändå åt jag sönder idag på donken...
Vi måste haft record waste föresten 12 toast och typ 5-6 egg :P knas

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0